Wola Żelechowska

mgr Hubert Kamola
Dyrektor Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Woli Żelechowskiej

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Wydział Psychologii na kierunku Psychologia, specjalność ogólnoakademicka.

Studia podyplomowe:
-Przygotowanie pedagogiczne
-Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika)
-Gerontologia i opieka nad osobami starszymi
-Zarządzanie w ochronie zdrowia

  • Standardy Ochrony Małoletnich

mgr Katarzyna Przybysz
Zastępca dyrektora w Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Woli Żelechowskiej

Absolwentka Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie. Wydział Psychologii, na kierunku Psychologia,
specjalność: Psychologia kliniczna.

Studia podyplomowe:
-Pedagogika opiekuńczo- wychowawcza
-Edukacja i Rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, oligofrenopedagogika
-Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z integracją sensoryczną
-Logopedia ogólna

  • BioMed Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii.
  • Certyfikat ,,Szkolenie EEG- Biofeedback I stopnia” w Warszawie.
  • Konferencja referat własny pod tytułem: ,,Oblicza roszczeniowości w praktyce edukacyjnej” w Warszawie.
  • Konferencja ,,Co? Komu? Kiedy? Psychoterapia Indywidualna Dzieci i Młodzieży? Terapia Rodzin? w Warszawie.
  • Konferencja- Warsztaty z cyklu trzy światy ,,Lodołamacze Stereotypów…” w Radomiu.
  • Nowy system informacji oświatowej. Jak wprowadzać dane do systemu.
  • Neurodydaktyka przedszkolna
  • Autyzm- od czego zacząć.
  • Mutyzm wybiórczy u dziecka w wieku przedszkolnym.
  • Sztuczna inteligencja jako wsparcie w pracy nauczyciela przedszkolu.
  • Prawo dla psychologów i psychoterapeutów w pigułce. Jak stosować w praktyce przepisy prawa, pracując z osobami małoletnimi w gabinecie?
  • Standardy ochrony małoletnich.
  • Awans zawodowy na nauczyciela mianowanego.

mgr Aleksandra Osiak
Zastępca dyrektora w Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Woli Żelechowskiej

Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Wydział Filozofii Chrześcijańskiej, na kierunku Psychologia, specjalność: Psychologia Pracy i Stresu

Studia podyplomowe:
-Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika)
-Logopedia ogólna

  • Kurs pedagogiczny uprawniający do pracy w placówkach oświatowych.
  • Kurs Mediacji pojednawczych w rodzinie i Relacji Interpersonalnych
  • Kurs – Trening Umiejętności Społecznych.
  • Szkolenie – „Nowy system informacji oświatowej. Jak wprowadzać dane do systemu?”
  • Kurs – Trening Zastępowania Agresji TZA. Model pracy terapeutycznej dzieci i młodzieży.
  • Szkolenie – „Diagnoza psychologiczna dysleksji rozwojowej ze specyficznymi zaburzeniami w uczeniu się (kl. 4-8).”
  • Szkolenie – „Podstawy psychologii rozwojowej – norma czy zaburzenie?”
  • Szkolenie – „Diagnoza logopedyczna dziecka w wieku przedszkolnym.”
  • Konferencja online – „Jak rozmawiać z dzieckiem o wojnie?”
  • Szkolenie – „Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży. Jak pracować z lękiem, stresem oraz trudnymi emocjami dziecka i nastolatka?”
  • Szkolenie – „Kids skills” w oparciu o Terapię Skoncentrowaną na Rozwiązaniu
  • Szkolenie –  „Mutyzm wybiórczy jako zaburzenie lękowe”.
  • Szkolenie – „Praca z młodzieżą z tendencjami do samouszkodzeń i prób samobójczych.”
  • Szkolenie – „Psychoterapia nastolatków w kryzysie suicydalnym.”
  • Szkolenie – „Jak pracować z zaburzeniem obrazu ciała u osób z zaburzeniem odżywiania?”
  • Szkolenie – Standardy Ochrony Małoletnich

mgr Izabela Latuszek
Pedagog/Logopeda

Absolwentka Wyższej Szkoły Menedżerskiej Wydział Prawa i Administracji w Warszawie – kierunek Administracja.

Studia podyplomowe:
-Przygotowanie pedagogiczne.
-Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z integracją sensoryczną.
-Logopedia ogólna.

  • Szkolenie – „Standardy ochrony Małoletnich”

mgr Anna Zygadło
Pedagog/Logopeda

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie – Pedagogika Specjalna w Zakresie Pedagogiki Resocjalizacyjnej. Nauczyciel dyplomowany.

Studia podyplomowe:
-Oligofrenopedagogika
-Pedagogika przedszkolna
-Logopedia

  • Kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki leczniczej
  • Integracja sensoryczna-I i II stopień
  • Wczesne wspomaganie rozwoju i edukacji uczniów autystycznych
  • Zespół Aspergera- zrozumienie, diagnoza, terapia
  • Terapia integracji sensorycznej w pracy z dzieckiem autystycznym
  • Warsztaty origami
  • Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
  • Sensoplastyka
  • Symultaniczno- sekwencyjna nauka czytania
  • Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
  • Szkolenie z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
  • Rozwijanie umiejętności metodycznych nauczycieli w zakresie prawidłowego  i skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno – komunikacyjnych w procesach edukacyjnych

mgr Marta Styś-Dadas
Pedagog/Logopeda

Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, Wydział Pedagogiki i Psychologii – kierunek Pedagogika ogólna. Ukończyła Wyższą Szkołę Umiejętności Pedagogicznych i Zarządzania w Rykach – kierunek Niedostosowanie Społeczne i Resocjalizacja. Nauczyciel dyplomowany.

Studia podyplomowe:
-Terapia pedagogiczna i kształcenie integracyjne
-Edukacja elementarna – wychowanie przedszkolne i nauczanie wczesnoszkolne
-Rehabilitacja dzieci i niemowląt
-Logopedia

  • Oligofrenopedagogika
  • Terapia pedagogiczna
  • Wczesne wspomagania rozwoju i edukacji uczniów autystycznych
  • Arteterapia w pracy z uczniami sprawiającymi problemy wychowawcze
  • Rewalidacja dzieci niepełnosprawnych z zastosowaniem elementów terapii integracji sensorycznej
  • Praca z dzieckiem ADHD
  • Terapia behawioralna i praca z dzieckiem autystycznym
  • Praca z dzieckiem z autyzmem i całościowymi zaburzeniami rozwoju
  • Weronika Sheborne I stopień
  • Masaż Shantala
  • Terapia Taktylna według metody dr Swietłany Masgutowej

mgr Bożena Piątek
Pedagog/Logopeda

Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Warszawie – kierunek Pedagogika. Nauczyciel dyplomowany.

Studia podyplomowe:
-Sztuka z Elementami Wiedzy o Kulturze.
-Terapia pedagogiczna z logopedią
-Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika)
-Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

  • Kurs kwalifikacyjny dla nauczycieli przedmiotu sztuka
  • Przedmiotowo – Metodyczne Nauczanie Początkowe
  • Technologia informacyjna i komunikacyjna w nauczaniu przedmiotowym i pracy własnej „Intel – Nauka ku Przyszłości”
  • Edukacja matematyczna dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • Planowanie pracy i konstruowanie narzędzi niezbędnych do pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
  • System jakości pracy szkoły
  • Metody pracy w kształceniu zintegrowanym i wychowaniu przedszkolnym
  • Konstruowanie i ewaluacja własnych programów edukacyjnych
  • Diagnoza pedagogiczna zespołu klasowego
  • Edukacja włączająca – 45h.

mgr Marlena Boreczek
Pedagog

Absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach – kierunek Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, specjalność: wczesne nauczanie języka angielskiego.

Studia podyplomowe:
-Diagnoza i terapia pedagogiczna

  • Webinar – „Diagnoza ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz trudnościami edukacyjnymi w praktyce”
  • Webinar – „Jak pracować z uczniem z dysleksją, dysortografią lub dyskalkulią”
  • Webinar – „Elementy terapii poznawczo-behawioralnej a TUS”
  • Webinar – „Współpraca rodzic – terapeuta”
  • Webinar – „TUS a zachowania trudne”
  • Webinar – „Kompetencje kluczowe w przedszkolu i klasach 1-3”
  • Webinar – „Jak (na)uczyć dziecko czytać?”
  • Webinar – „Uczeń z orzeczeniem. Jak pracować z uczniem z orzeczeniem?”
  • Webinar – „Metody na złość – jak radzić sobie z emocjami dzieci?”
  • Webinar – „Zaburzenia integracji sensorycznej”
  • Szkolenie – „Neurodydaktyka podstawą pracy skutecznego nauczyciela”
  • Szkolenie – „Gry i zabawy usprawniające motorykę małą”
  • Webinar – „Trening zastępowania agresji”
  • Webinar – „Jak wspierać koncentrację uwagi u dziecka?”
  • Szkolenie – „Grafomotoryka”
  • Szkolenie – „Dydaktyka nauczania ortografii”
  • Szkolenie – „Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”
  • Webinar – „Metody nauki czytania i pisania w przedszkolu oraz klasach 1-3”

mgr Marta Dziwulska
Pedagog/Terapeuta SI

Absolwentka Uniwersytetu Marii Skłodowskiej Curie w Lublinie
– kierunek Pedagogika Specjalna i Wczesnoszkolna

Studia podyplomowe:
-Terapia i diagnoza integracji sensorycznej
-Oligofrenopedagogika

  • Ocenianie kształtujące
  • Matematyczny hazard, czyli gry w edukacji matematycznej.
  • Jak uczyć uczniów uczenia się? Efektywne strategie, metody i techniki uczenia się w praktyce.
  • Jak pracować z dziećmi z trudnościami w uczeniu się?
  • Dziecięca matematyka  – czynnościowe nauczanie matematyki.
  • Cyfrowy autyzm u dzieci – jak wpływa Internet na umysł dzieci.
  • Zdolność widzenia, czyli jak kształtować wyobraźnię przestrzenną uczniów w edukacji matematycznej.
  • Trudne zachowania uczniów ze spektrum autyzmu – strategie postępowania.
  • Seksualność osób z niepełnosprawnością.

mgr Edyta Mika
Pedagog

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie,
-specjalność: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
-specjalność: Edukacja wczesnoszkolna.
Absolwentka Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie,
-specjalność: Prawo pracy i polityka zatrudnienia.

Studia podyplomowe:
-Terapia i Rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika)
-Terapia pedagogiczna z elementami integracji sensorycznej

  • Niezbędnik oligofrenopedagoga – Jak pracować z uczniem niepełnosprawnym intelektualnie?
  • Język żyrafy w szkole
  • Zapewnienie pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom i indywidualizacja pracy w szkole
  • Neurodydaktyka w szkole
  • Nauczyciel współorganizujący, kształcenie specjalne na starcie
  • 7 sposobów na zmniejszenie skutków pandemii, dla zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży
  • Zachowania trudne dziecka ze spektrum autyzmu
  • Trening Umiejętności Społecznych – wsparcie uczniów ze spektrum autyzmu
  • Porozumienie bez przemocy
  • Matematyczny hazard, czyli gry w edukacji matematycznej
  • Aktywne metody nauczania
  • Dobre relacje
  • Ocenianie kształtujące dla początkujących
  • Dobra i skuteczna komunikacja z uczniami
  • Rytuały na dobry początek – jak zadbać o swoją klasę na początku roku szkolnego?
  • Jak dbać o dobrostan psychiczny swojego dziecka?
  • Doskonalenie nauczycieli i kadry kierowniczej w szkole,  w zakresie oceniania
  • Edukacja emocjonalna w czasach cyfrowych
  • Jak stosować cyberbezpieczeństwo w pracy nauczyciela
  • Matematyka dziecięca
  • Canva dla początkujących
  • Trening Umiejętności Wychowawczych
  • Sztuczna inteligencja
  • Matematyka Inków – wsparciem dla współczesnego ucznia
  • Techniki wyciszenia oraz zaopiekowanie się emocjami uczniów

mgr Urszula Głębicka
Pedagog

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek – Pedagogika specjalna- Pedagogika terapeutyczna.

Studia podyplomowe:
-Edukacja elementarna- wychowanie przedszkolne i nauczanie wczesnoszkolne

  • Kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki
  • Kurs kwalifikacyjny w zakresie pedagogiki opiekuńczo- wychowawczej
  • Terapia i edukacja dzieci i młodzieży z autyzmem, z uwzględnieniem zespołu Aspergera na różnych etapach edukacyjnych,
  • Trening umiejętności społecznych- wsparcie uczniów ze spektrum autyzmu,
  • Zapewnienie pomocy psychologiczno- pedagogicznej uczniom i indywidualizacja pracy w szkole,
  • Ruch w edukacji małego dziecka,
  • Dziecięca matematyka,
  • Aktywizujące metody pracy,
  • Kompetencje wychowawcze- trening umiejętności wychowawczych

mgr Monika Kaczmarczyk
Pedagog

Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie– kierunek Pedagogika przedszkolna z terapią pedagogiczną.

Studia podyplomowe:
-Pedagogika wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną
-Terapia pedagogiczna z oligofrenopedagogiką
-Pedagogika specjalna

  • Rozwijanie komunikacji u osób z ASD
  • Lekcja Enter
  • Neurodydaktyka podstawą pracy skutecznego nauczyciela
  • Indywidualizacja oddziaływań pedagogicznych w zakresie dostosowań, wymagań edukacyjnych
  • Kształcenie umiejętności matematycznych
  • Jak rozwijać wśród uczniów umiejętności uczenia się
  • Kreatywne lekcje, lekcje kreatywności mechanika twórczego myślenia: skojarzenia, analogie i metafory
  • Kurs pierwszej pomocy w nagłych wypadkach na poziomie podstawowym
  • Szkolenie „Dziecko z cukrzycą”
  • TUS dla dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera

mgr Barbara Lakowska
Logopeda

Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej, Wydział Rewalidacji i Resocjalizacji – kierunek Pedagogika specjalna oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP w Warszawie, Wydział Pedagogiczny. Nauczyciel dyplomowany.

Studia podyplomowe:
-Logopedia

  •   Gimnastyka korekcyjno – kompensacyjna
  •   Szkolenie EEG- Biofeedback I Stopnia
  •   Szkolenie – „Standardy ochrony Małoletnich”
  •   Pierwsza pomoc przedmedyczna
  •  Trening Umiejętności Społecznych – jak praktykować w pracy z dzieckiem?

mgr Agnieszka Sadowska
Neurologopeda

Absolwentka Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Warszawie, Specjalność: Logopedia.
Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie,
Specjalność: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z edukacją włączającą.

Studia podyplomowe:
-Neurologopedia- Uczelnia Łazarskiego w Warszawie
-Terapeuta ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – diagnoza – terapia – masaż, Pro Centrum w Warszawie.

  • Kurs masażu logopedycznego Castillo-Moralesa
  • Kurs Metodyki nauczania technik brajlowskich
  • Kurs Pedagogika Montessori
  • Kurs Pierwszej Pomocy
  • Kurs dla kierowników wycieczek
  • Warsztaty metodyczne „Instrumenty perkusyjne w edukacji muzycznej dziecka”
  • Szkolenie „Jąkanie od teorii do praktyki”
  • Szkolenie „Jąkanie rozwojowe – przyczyny i diagnozowanie”
  • Szkolenie „Diagnoza i terapia logopedyczna dziecka z ASD”
  • Szkolenie „Afazja – definicja i etiologia”
  • Szkolenie „Terapia seplenienia międzyzębowego”
  • Szkolenie „Opóźniony rozwój mowy”
  • Szkolenie „Diagnoza logopedyczna – z jakich narzędzi badawczych warto korzystać”
  • Szkolenie „Przyczyny  i objawy najczęściej występujących zaburzeń artykulacji – na co zwracać uwagę”
  • Szkolenie „Pozycja spoczynkowa języka”
  • Szkolenie „Metoda projektu”
  • Szkolenie „Oceniania kształtujące – nowoczesne ocenianie wspierające uczenie się”
  • Szkolenie „Metody aktywizujące w nauczaniu”
  • Szkolenie „Pozytywna dyscyplina”
  • Szkolenie „Zrób to sam – lokalnie, legalnie”
  • Konferencji „Jak pomóc dziecku w wyborze przyszłego zawodu”
  • Konferencja „Otwartość na doświadczania”
  • Konferencja „Skupienie, samoukojenie, wyciszenie czyli technika pracy z ciałem i umysłem zwana mindfulness”
  • Konferencja „Empatia czyli obecność i uwaga skierowana na uczucia i potrzeby”
  • Konferencja „Determinacja w działaniu”

mgr Karolina Szostek
Neurologopeda

Absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach
– kierunek Filologia polska w specjalności język polski z logopedią

Studia podyplomowe:
-Neurologopedia

  • Terapia metody Johansena
  • Terapia neurotaktylna dr Swietłany Masgutowej
  • Integracja odruchów Ustno-Twarzowych dr Swietłany Masgutowej
  • Integracja odruchów Posturalno-Dynamicznych dr Swietłany Masgutowej
  • Komunikacja AAC
  • Opóźniony rozwój mowy w praktyce logopedy
  • AAC – Alternatywne i wspomagające metody komunikacji
  • Wpływ zaburzeń SI na funkcjonowanie dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • Tyflologopedia w praktyce diagnostyczno-terapeutycznej
  • Wybrane metody aktywizujące w pracy z uczniem z niepełnosprawnym intelektualnie
  • Trening zastępowania agresji
  • MELTODOWN – jako nagła i gwałtowna reakcja emocjonalna w spektrum autyzmu
  • Odruchy pierwotne – ich znaczenie dla rozwoju, funkcjonowania i nauki dziecka, testy diagnostyczne

mgr Monika Zadrożna
Fizjoterapeuta

Absolwentka Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie – kierunek Fizjoterapia.

Studia podyplomowe:
-Przygotowanie pedagogiczne -Wyższa Szkoła Nauk Pedagogicznych w Warszawie, Instytut Studiów Podyplomowych.

  • Masaż I i II stopień
  • Kurs instruktorski korektywy i kompensacji wad postawy ciała.
  • Kinesiotaping
  • Skoliozy – diagnostyka i postępowanie fizjoterapuetyczne
  • FITS – Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz
  • Stopa dziecka – diagnostyka i terapia
  • DNS A (Dynamic Neuromuscular Stabilization)
  • DNS B

mgr Marta Owczarczyk
Fizjoterapeuta

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie Filia w Białej Podlaskiej
– kierunek Fizjoterapia, specjalność: fizjoterapia pediatryczna i wieku rozwojowego

  • Elastyczny terapeutyczny taping w pediatrii
  • Rehabilitacja w zaburzeniach rozwojowych niemowląt od 0-12 msc.

mgr Katarzyna Karbowska
Fizjoterapeuta

Absolwentka Wyższej Szkoły Społeczno – Przyrodniczej w Lublinie – kierunek Fizjoterapia. Studia podyplomowe: -Przygotowanie pedagogiczne – Wyższa Szkoła Komunikowania, Politologii i -Stosunków Międzynarodowych -Logopedia Kliniczna-Wyższa Szkoła Nauk Pedagogicznych w Warszawie, Instytut Studiów Podyplomowych
  • Badanie i fizjoterapia funkcjonalna w uszkodzeniach stawu kolanowego
  • Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym
  • Skoliozy – diagnostyka i postępowanie fizjoterapeutyczne
  • Terapia taktylna

mgr Grzegorz Sadło
Fizjoterapeuta

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie – kierunek Fizjoterapia.

Studia podyplomowe:
-Szkoła Główna Handlowa w Warszawie – kierunek Zarządzanie -Organizacjami Ochrony Zdrowia.
-Przygotowanie pedagogiczne – Wyższa Szkoła Komunikowania, -Politologii i Stosunków Międzynarodowych

  • PNF Basic
  • PNF w Pediatrii
  • PNF i Skoliozy
  • Kinesiology Taping
  • Neurobiologiczne Podstawy Integracji Sensorycznej
  • Integracja Sensoryczna II Stopień – diagnoza i terapia
  • Nowoczesne Metody Leczenia Stawu Kolanowego
  • BLS/AED PROVIDER KURS (pierwsza pomoc medyczna)
  • Terapia manualna koncepcji Maitland

mgr Mateusz Sadowski
Fizjoterapeuta

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie Filia w Białej Podlaskiej
– kierunek Fizjoterapia.

  • Siła i ocena motoryczna
  • Długofalowy Rozwój Motoryczny Sportowca (4 Moduły)
  • Diagnostyka i Terapia Skolioz, Wad postawy ciała i choroby Scheuermanna wg metody FITS
  • Ocena funkcjonalna (Functional Movement Screen)
  • Kurs trenera piłki nożnej UEFA B
  • Metoda Proprioceptive Neuromuscular Facilitation (PNF) – poziom podstawowy
  • The Art od Sport Physioteraphy- Świadoma Fizjoterapia Sportowa

mgr Justyna Tylman
Fizjoterapeuta

Absolwentka Uniwersytetu Medycznego W Łodzi – kierunek Fizjoterapia.

  • Terapia neurotaktylna.
  • Terapia neurorozwojowa NDT-Bobath .
  • Diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa i kończyn metoda McKenziego.
  • Neurorozwojowa diagnostyka i rehabilitacja dzieci.
  • Osteopatia w pediatrii i neonatologii.
  • Mobilizacja tkanek miękkich i plastrowanie dynamiczne w pediatrii.
  • Dziecko wiotkie- praca z dzieckiem z zaburzeniami posturalnego napięcia mięśniowego.
  • Ocena neurorozwojowa dziecka i przykłady postępowania fizjoterapeutycznego.
  • Rehabilitacja w zaburzeniach rozwojowych niemowląt od 0-12 miesięcy.
  • Diagnoza i terapia neurorozwojowa niemowląt i dzieci z zaburzeniami neurologicznymi.
  • Introductory Lower Limb Biomechanics Workshop
  • Wprowadzenie do dynamicznych ortez DAFO CASCADE.
  • Trójpłaszczyznowa, manualna terapia stóp na podstawach neurofizjologicznych.
  • Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym w oparciu o wczesne metody neurofizjologiczne oraz doświadczenie własne.

mgr Małgorzata Mianowska
Fizjoterapeuta

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie – kierunek fizjoterapia.

Studia podyplomowe:
-Przygotowanie pedagogiczne -Wyższa Szkoła Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych

  • Kurs NDT Bobath Basic
  • Kinesiology Taping
  • Integracja Sensoryczna II
  • Kurs „ Aktywność fizyczna kobiet w ciąży”

mgr Elwira Zatyka-Kapczyńska
Fizjoterapeuta

Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego, Wydział Medyczny – kierunek Fizjoterapia.

Studia podyplomowe:
-Przygotowanie pedagogiczne – Wyższa Szkoła Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych

  • Terapia Neurorozwojowa NDT – Bobath Basic
  • Terapia Neurorozwojowa NDT- Bobath Baby
  • Integracja Sensoryczna II stopień
  • PNF
  • Kinesiology Taping
  • Weronika Sheborne I stopień
  • Rehabilitacja dzieci ze skoliozą i wadami postawy
  • Masaż bańką chińską i gorącymi kamieniami
  • Warsztaty praktyczne ,,Mobilność, Stabilność, Sensomotoryka”
  • Trening Funkcjonalny
  • FITS- Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz
  • DNS A (Dynamic Neuromuscular Stabilization)
  • DNS B
  • PIMT (Pediatric Integrative Manual Therapy)

mgr Żaneta Chmiel-Kucharczyk
Fizjoterapeuta

Absolwentka Uniwersytetu Medycznego W Lublinie – kierunek Fizjoterapia.

Studia podyplomowe:
-Pedagogika opiekuńczo wychowawcza- Lubelska Szkoła Wyższa w Rykach

  • Terapia neurotaktylna
  • Terapia neurorozwojowa NDT-Bobath Basic
  • Neurorozwojowa diagnostyka i rehabilitacja dzieci
  • Suche Igłowanie- Medyczna Akupunktura
  • Kinesiology Taping
  • PNF podstawowy
  • Anatomy Trains
  • ICF- to się opłaca

2022 Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna. Wszystkie prawa zastrzeżone.